Witajcie!

Dawniej małe dziewczynki zaczynały pisać od "Drogi pamiętniczku...", robiąc w ten sposób pierwszy krok do spisania swojej historii na papier. Później pamiętnik lądował w szafie, za łóżkiem, albo w innym równie nieprzewidywalnym miejscu i mała dziewczynka zapominała o swoich pierwszych próbach opisania czegoś, co nie byłoby wymuszone przez z góry narzucony temat.
Mijały dni, tygodnie, lata a mała dziewczynka powoli stawała się dużą dziewczynką i kiedyś w końcu nadchodził dzień by odnalazła swoje dawno zapomniane dzieło i załamała nad nim ręce. Takich dziewczynek było wiele i pewnie narodzi się jeszcze nie jedna.
Blog, który właśnie czytacie, to pośrednio próbą stworzenia takiego alternatywnego pamiętniczka, tyle, że nie w klasycznej dziecięcej formie "Dzisiaj byłam w kinie. Było bardzo fajnie.", lecz po prostu, częściowo dla funu ;). Będę opisywać książki, filmy, seriale, a także podróże, czy po prostu przemyślenia. Jeżeli interesuje Was jakiś temat, chętnie podejmę dyskusję.
Zapraszam do czytania i komentowania.
Justi

Komentarze

  1. Moja Justiś założyła bloga... #KageTakaDumna# No nic, pierwszą czytałkę masz ;) Tylko roboty nie zaniedbuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. A swoją drogą skąd to "turkusowe"? I może jednak znajdzie się jeden pościk na tematy ulubione, hmm...? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Turkusowe" stąd, że "zielone" było już zajęte, a turkus to mój ulubiony kolor :D

      Usuń
    2. To przechodzi moje mhroczne pojęcie... Ale ok...

      Usuń
    3. Oj, to wygląda na to, że Twoje mhroczne pojęcie będzie musiało zwiększyć zasięg...

      Usuń
  3. No i ostatnie... Zegar blogowy źle chodzi... CHyba, że jest 14, a ja wagaruję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auć. To już zegarkiem się zajmę jutro, jak będę miała dostęp do kompa ;)

      Usuń
    2. A, to tłumaczy co tak wolno piszesz... I CZEMU NIMA RR :/ MEJL

      Usuń
    3. Sorry... Nety komórkowe wolno działają :(

      Usuń
    4. Okej, zegar blogowy naprawiony ;)

      Usuń
  4. Cherry też tu jest, tym razem pod inniejszą nazwą :P Powodzenia i więcej wytrwałości ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, Jus. Zobaczymy ile to uciągnie... Do świąt najpóźniej, obstawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A obstawiaj se, obstawiaj ;) Sama nie mam pojęcia.

      Usuń
    2. No już troszkę dłużej i co? :p

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj! Zapraszam do komentowania ;)

Zobacz też

Powiew lat dziewięćdziesiątych, czyli rąbanka z morałem ~ Recenzja by Kage - Sama

Dlaczego nie mam autorytetów?

Szacunek - słowo tabu

Top 20 seriali ~ ranking Kage

in memoriam

Ideologia LGBT

Historie z życia wzięte part 2

Alee... Ale wolność słowa!

Jak podawać heroinę - "Xena Wojownicza Księżniczka: Sezon 2"

Córka Czarownic