Trochę o tym jak wiedzie się biednym ludziom przed testami.

Moja nieobecność tutaj przedłuża się i przedłuża, a ja nijak nie mogę się skupić, coby machnąć coś dłuższego. Teraz jednak się bardzo staram i może coś z tego wyjdzie.
Przez ostatni miesiąc zmagałam się ze szkołą, konkursami i przeróżnymi zagadnieniami, a na swoje usprawiedliwienie mogę dodać jedynie, że udało mi się dostąpić tytułu finalisty z kuratoryjnego z biologii.Teraz znów wiosenne porządki, święta się zbliżają, w sumie są już od wczoraj, bo Wielki Czwartek jednak jest to święto na pamiątkę ustanowienia Kapłaństwa i Eucharystii, w każdym razie w większości polskich i zagranicznych rodzin pewnie też, aż wrze od sprzątania i porządkowania i pieczenia i czegokolwiek tam jeszcze. (Zgaduję, że dzisiaj mogło  być jeszcze gorzej).
Cieszę się, że jednak znalazłam chwilkę, coby w tym całym zamieszaniu wrócić na bloga i życzyć Wesołych (białych) Świąt :) "Białych" napisałam w nawiasie, bo u mnie przestało padać wczoraj i liczę, że do najbliższej zimy śnieg nie wróci... Pozostaje mi trzymać kciuki, by pogoda się utrzymała.
Od ostatnich zapowiedzi minął ponad miesiąc, a ja nic nie zrobiłam... Eh... Muszę się w końcu wziąć w garść, bo przestaniecie tu zaglądać... No nic. Może, jeśli wyrobię z nauką, to uda mi się wstawić coś w przeciągu dwóch tygodni... Ale potrzeba mi też Waszego wsparcia, także miło widziane komentarze ;)
w sumie... Moje życzenia świąteczne trochę liche wyszły. To jeszcze raz.
* Abyście spędzili te święta w gronie najbliższych, w przyjemnej atmosferze, kiedy przedświąteczne kłótnie zostają wybaczone.
* By Święta Zmartwychwstania nie były dla Was tylko dniem wolnym od pracy/szkoły, ale też czymś więcej.
* Na koniec chciałabym życzyć Wam zdrowia, szczęścia, odpoczynku i tego, byście najzwyczajniej w świecie byli szczęśliwi.

Komentarze

  1. Wesołych, słonecznych i pięknych świąt :))
    A tą nieobecnością się nie przejmuj, każdy czasem natrafia na mur w postaci obowiązków.
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^, Taa, ale teraz będę musiała się w końcu zebrać i ogarnąć, bo pod panowaniem mam teraz dwa blogi, więc tu powinnam częściej wpadać ;).

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj! Zapraszam do komentowania ;)

Zobacz też

Powiew lat dziewięćdziesiątych, czyli rąbanka z morałem ~ Recenzja by Kage - Sama

Dlaczego nie mam autorytetów?

Szacunek - słowo tabu

Top 20 seriali ~ ranking Kage

in memoriam

Ideologia LGBT

Historie z życia wzięte part 2

Alee... Ale wolność słowa!

Jak podawać heroinę - "Xena Wojownicza Księżniczka: Sezon 2"

Córka Czarownic