Parę drobnych ogłoszeń

Ostatnimi czasy na mej półce pojawiło się całkiem sporo nowych książek do przeczytania. Od razu po Pyrkonie zabrałam się za kolejna część cyklu "Pieśni Lodu i Ognia", "Kryształy Czasu" wstępnie zamierzam czytać w wakacje, a tym czasem doszyły mi do przeczytania dwa sporych rozmiarów tomiszcza "Kronik Amberu" (znaczy doszły mi jeszcze przed Pyrkonem, ale ćśś...).
Teraz muszę się zebrać i machnąć jeszcze parę recenzji serialów, co je miałam wstawić jeszcze na początku kwietnia, a tu Kage już chyba zapomniała się dopominać, coby powstawiać te jej recki... Jakoś ostatnio nie ogarniam zbytnio, wybaczcie... Będę się lepiej starać. No, trzymajcie za mnie kciuki i komentujcie. Recki komentujcie. ;) To mi pomoże się wziąć w garść i znów coś napisać. Eeh... Za leniwa się ostatnio zrobiłam. Czas wrócić tutaj i trochę się podzielać.
 Ankiety takiej jak zwykle nie będzie. Zamiast tego wypiszę tu tytuły książek, które chcecie, bym przeczytała i zrecenzowała. Pojawią się tu też tytuły z poprzednich ankiet. Tytuł pojawiający się w jak największej ilości komentarzy, będzie miał najwyższy priorytet. Jeżeli macie jakieś inne książki, które polecacie, również możecie na nie zagłosować ;). Na koniec kilku najbliższych postów będę robić krótkie podsumowanie ankiety, także proszę o jak największą liczbę głosów ;)
Proponowane przeze mnie:
* Ilona Andrews "Magia Parzy"(jakoś zdobędę ;) )
* Roger Zelazny "Kroniki Amberu tom I"
* Artur Szyndler "Kryształy Czasu tom I część I" (jak ładnie poprosicie, to może się zgodzę :D )
* George R. R. Martin (Któryś z tomów z sagi...?)
* Wojciech Mann "Podróże Małe i Duże"
* Kazimierz Kaczor "Nie tylko polskie drogi"
* Inne pozycje, podane przez Was ;)

Komentarze

  1. Zapraszam do przeczytania Mag niezależny Flossia Naren Kiry Izmajłowej. Lekki i przyjemny kryminałek magiczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu magowie...? No, jak dobra, to poszukam ;)

      Usuń
  2. /me dopomina się wstawienia recek, bo od miesięcy DWIE czekają.
    I czytaj Krysztauy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj! Zapraszam do komentowania ;)

Zobacz też

Powiew lat dziewięćdziesiątych, czyli rąbanka z morałem ~ Recenzja by Kage - Sama

Dlaczego nie mam autorytetów?

Szacunek - słowo tabu

Top 20 seriali ~ ranking Kage

in memoriam

Ideologia LGBT

Historie z życia wzięte part 2

Alee... Ale wolność słowa!

Jak podawać heroinę - "Xena Wojownicza Księżniczka: Sezon 2"

Córka Czarownic