Ankieta, ankieta, ankieta

Także ten.
Eins. W ramach w wstępu (patrz: temat), do końca ankiety zostały trzy dni, więc uprzejmie proszę o zagłosowanie tych, którzy jeszcze tego nie zrobili. Bo inaczej się wścieknę i zrobię dogrywkę. No.
Zwei. Przez najbliższy tydzień nadrabiam chorobę, mam koniec semestru, rekolekcje i ogólnie roboty odwrotnie proporcjonalnie do ilości wody na Saharze. Jakkolwiek to się da porównać. Także, na blogu raczej się nie pojawię. (Ojej :( )
Drei. Machnęłam pracę na konkurs "Podróżuj, Śnij, Odkrywaj" i prędzej czy później ona, lub jej fragment na blogu się pojawi.
Vier. Żeby mnie nikt nie zarzucał, że to nie są liczebniki porządkowe, to wiem, ale ćśś...
A tera enjoy nowinki i głosujcie w ankiecie... (Just nie ma czasu, żeby zrecenzować od razu wszystkie te książeczki :( )
Aaa. Jeszcze jedno!
Pyrkon! Ja będę. Jedzie ktoś?

Komentarze

  1. Wszędzie mnie musisz dobijać tym Pyrkiem no... ;_; BURŻULU TY! [idzie płakać gdzieś w kącie]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Burżulu"? co to za forma? O.o Walcz, nie płacz.

      Usuń
    2. Burżuj + żul = burżul
      Specjalnie dla Ciebie :(

      Usuń
    3. Czemu żull??? :( Co to ma być, co?

      Usuń
    4. Moja obraza za to, że nie mogę jechać. [pomysłowe słownictwo, które nie przystoi zacnym dziewojom] MATURA! ;_; [kąt zalany łzami, szykujcie się na potop]

      Usuń
  2. Burżuje i te wasze burżujskie konwenty.
    Jelly.

    OdpowiedzUsuń
  3. I idę ogarnąć lepsze logo, bo to do kitu jest. Przezroczyste. Fuj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj! Zapraszam do komentowania ;)

Zobacz też

Powiew lat dziewięćdziesiątych, czyli rąbanka z morałem ~ Recenzja by Kage - Sama

Dlaczego nie mam autorytetów?

Szacunek - słowo tabu

Top 20 seriali ~ ranking Kage

in memoriam

Ideologia LGBT

Historie z życia wzięte part 2

Alee... Ale wolność słowa!

Jak podawać heroinę - "Xena Wojownicza Księżniczka: Sezon 2"

Córka Czarownic